ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ

Ιστορίες σε εξέλιξη. Κάθε ανάρτηση,συνέχεια της ιστορίας. Η συνέχεια των ιστοριών θα ανεβαίνουν καθημερινά. Μπορείτε να στέλνετε τις δικές σας ιστορίες στο tinios60@gmail.com Με την Ένδειξη για Ανάρτηση

Πέμπτη 11 Απριλίου 2024

Άλλο δεν έχω να σου δώσω

 Άλλο δεν έχω να σου δώσω


Είσαι μικρή, θα καταλάβεις, κόρη μου, πόσο σ’ αγαπώ!

Στα χέρια μου θα μεταλάβεις, απ’ το αθάνατο νερό.

Το’ χω φυλάξει από χρόνια, κι αν δεν δουλέψει, θα’ μαι εδώ,

κακό μην πάθεις απ’ τα χιόνια, πάνω μου θα τα πάρω εγώ.

Κι αν την καρδιά μου, μου ζητήσεις, ούτε στιγμή θα το σκεφτώ.

Θα στη χαρίσω για να ζήσεις, γιατί κι εγώ, για σένα ζω!


Άλλο δεν έχω να σου δώσω, απ’ την ψυχή μου τη μισή!

Θα γίνω χώμα, θα ματώσω, για να μην πληγωθείς εσύ!

Άλλο δεν έχω να σου δώσω, μόνο να στέκω, όπου πατάς.

Τα όνειρα θα ξεριζώσω, να στα φορέσω, να πετάς!


Στείλτε μας στο tinios60@gmail.com, διηγήματα, στίχους, ποιήματα με την ένδειξη: Προς δημοσίευση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου