ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ

Ιστορίες σε εξέλιξη. Κάθε ανάρτηση,συνέχεια της ιστορίας. Η συνέχεια των ιστοριών θα ανεβαίνουν καθημερινά. Μπορείτε να στέλνετε τις δικές σας ιστορίες στο tinios60@gmail.com Με την Ένδειξη για Ανάρτηση

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2024

ΠΑΡΑΜΙΛΩ

ΠΑΡΑΜΙΛΩ


Καυτές ανάσες πανικού, με σημαδεύουνε,

κραυγές θανάτου, το μυαλό μου εξουσιάζουν.

Μη μου μιλάς λοιπόν, τα λόγια περιττεύουνε,

τυφλές πυξίδες, την πορεία μου χαράζουν.


Στοιχειώνει ο νους, από αδιάφανα οράματα,

λέξεις κενές, κι ετοιμοθάνατες ελπίδες.

Πάει καιρός, που δεν πιστεύω πιά, στα θαύματα,

της άμυνάς μου, χαλαρώσαν οι ασπίδες.


Παραμιλώ, κρατώντας όνειρα εξόριστα,

αφορισμένα, απ’ ανθρώπους κι από νόμους.

Με δυναστεύουν, μένουν δίπλα μου αχώριστα,

κλείνοντας βάναυσα, της διαφυγής τους δρόμους.


(Ρ)


Βαρύ φορτίο, μου εμπιστεύθηκε ο Αθάνατος!

Ίσως τρελαίνομαι, ίσως ξαναγεννιέμαι!

Μια στο καρφί, λοιπόν, και όποιον πάρει ο θάνατος,

ή μια στο πέταλο, σαλτάρω ή κρεμιέμαι!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου