ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ

Ιστορίες σε εξέλιξη. Κάθε ανάρτηση,συνέχεια της ιστορίας. Η συνέχεια των ιστοριών θα ανεβαίνουν καθημερινά. Μπορείτε να στέλνετε τις δικές σας ιστορίες στο tinios60@gmail.com Με την Ένδειξη για Ανάρτηση

Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2023

Κι ως την άλλη μου ζωή θα σε λατρεύω

 Συγγραφέας: Κώστας Κρομμύδας

Ποτέ δεν έμαθα την ακριβή ημερομηνία που γεννήθηκα. Ήμουν απλώς ένα μωρό που κάποιος εγκατέλειψε στα σκαλιά ενός ιδρύματος, όπως και τόσα άλλα.

Οι γυναίκες που με ανέθρεψαν έλεγαν πάντα ότι πρώτα τραγούδησα και μετά μίλησα. Ίσως γιατί μέσα από τις νότες μαλάκωνε κάπως η σκληρότητα του κόσμου, την οποία δυστυχώς γνώρισα από νωρίς.

Κόντρα όμως σε κανόνες και εμπόδια, εγώ συνέχισα να τραγουδώ, να ονειρεύομαι και να γελάω… Mέχρι τη στιγμή που μου τα πήραν όλα καταδικάζοντάς με σε θανατερή σιωπή.

Ίσως επειδή ήμουν γυναίκα...

Ίσως επειδή δεν θέλησα να υποτάξω την ψυχή μου σε άγραφους νόμους.

Μεγαλώνοντας, ερωτεύτηκα, πόνεσα, έκλαψα, γονάτισα, αλλά στο τέλος κατάφερα να κοιτάξω τη ζωή από τη μεριά που επέλεξα εγώ και όχι οι άλλοι.

Στάθηκα όρθια και πάλεψα για όσα με έκαναν να χαμογελώ. Έδωσα μάχη για να μην επιτρέψω σε κανέναν να μου στερήσει το δικαίωμα στο όνειρο.

Και τελικά κατάλαβα πως η πραγματική αγάπη δεν σε φυλακίζει, αλλά σε κρατά ελεύθερη μέσα στην αγκαλιά της.

Με λένε Μενεξιά και το όνομά μου το πήρα από το χρώμα των ματιών μου…

Αγοράστε ΕΔΩ

Η φαντασία του συγγραφέα και η ικανότητά του να εμπλέκει στην μυθοπλασία πραγματολογικά στοιχεία, καταγράφονται με έναν λόγο που ρέει πάνω στο χαρτί, και με μια δεινότητα που κάνει τις εικόνες που πλάθει έντονες και ρεαλιστικές.

Κατερίνα Λιάτζουρα, Literature.gr

Πρόκειται για ένα πολύ τρυφερό βιβλίο ξέχειλο από συναισθήματα, ένα βιβλίο που κρατά το ενδιαφέρον του αναγνώστη σε υψηλά επίπεδα, ένα βιβλίο που θέλεις να ολοκληρώσεις για να μάθεις την εξέλιξη της Μενεξιάς, που η ζωή της δεν ήταν στρωμένη με ροδοπέταλα.

Κατερίνα Σιδέρη, tovivlio.net

Ο Κώστας Κρομμύδας είναι από εκείνους τους τυχερούς συγγραφείς, που έχουν αποκτήσει και απολαμβάνουν μια μοναδική σχέση με τους αναγνώστες τους. Στο τελευταίο του συγγραφικό ταξίδι, κατάφερε να μας πάρει μαζί του στα ρεμπετάδικα για να ακούσουμε και να σιγοτραγουδήσουμε παρέα όλα εκείνα τα υπέροχα άσματα που άκουγε τα παιδικά του χρόνια.

Μαρία Τσακίρη, Vivlio-Life.gr

Ο συγγραφέας, κάνοντας κάτι σαν ζωντανή αναμετάδοση από τη γυναικεία ψυχή, στήνει ένα μύθο που οπωσδήποτε οι αναγνώστριες θα βρουν γοητευτικό.

Παύλος Μεθενίτης, Αθηνόραμα

Μια καθηλωτική ιστορία γεμάτη πάθος, αγάπη και… τραγούδι από τον βραβευμένο Κώστα Κρομμύδα!

Ελένη Παπαδοπούλου, Πρωινή της Ηλείας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου