ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ

Ιστορίες σε εξέλιξη. Κάθε ανάρτηση,συνέχεια της ιστορίας. Η συνέχεια των ιστοριών θα ανεβαίνουν καθημερινά. Μπορείτε να στέλνετε τις δικές σας ιστορίες στο tinios60@gmail.com Με την Ένδειξη για Ανάρτηση

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024

ΓΡΑΨΤΕ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥΣΙΚΕΣ

ΓΡΑΨΤΕ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥΣΙΚΕΣ


Χαράζω λόγια στο χαρτί,

μα πώς να ζωντανέψουν;

Βγαίνουν στους δρόμους μοναχά,

δυό νότες να γυρέψουν.


Σκέψεις, στιχάκια και ζωή,

ακίνητο μελάνι.

Ψάχνουν να βρουν τις μουσικές,

ν’ αρχίσουν το σεργιάνι.


Δώστε στο στίχο μου ψυχή!

βάλτε, φωνή κι ακόρντα.

Να ζήσω, έστω μια στιγμή,

Παράδεισο, από σπόντα!


(Ρ)


Γράψτε μου, φίλοι, μουσικές,

να μπαίνω ν’ ανασαίνω,

νωρίς νωρίς με βγάλανε,

απ’ της ζωής το τρένο.

Γράψτε μου, φίλοι, μουσικές,

μ’ αθάνατο δοξάρι.

Το τελευταίο όνειρο,

μαζί του να με πάρει.


Δείτε επίσης: Καφές και άθληση: Τα οφέλη, τα όρια και οι κίνδυνοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου