ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ

Ιστορίες σε εξέλιξη. Κάθε ανάρτηση,συνέχεια της ιστορίας. Η συνέχεια των ιστοριών θα ανεβαίνουν καθημερινά. Μπορείτε να στέλνετε τις δικές σας ιστορίες στο tinios60@gmail.com Με την Ένδειξη για Ανάρτηση

Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2023

ΣΑΝ ΨΕΜΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ (ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ 88η συνέχεια. (Η αιτία στο παρελθόν)

Δείτε εδώ τα προηγούμενα σε ενιαίο κείμενο

 Μπορείτε να αντιγράψετε τα κείμενα και να δημιουργήσετε αρχείο (WORLD ή OPEN OFFICE) ώστε να έχετε ενιαίο το κείμενο και στο τέλος ολοκληρωμένο το μυθιστόρημα


 “Πιστεύουν πως εγώ το έκανα και σκηνοθέτησα την επίθεση ως άλλοθι!”.

Ο Αργύρης έμεινε σιωπηλός, σταθμίζοντας την καινούργια εξέλιξη. Μέσα του δεν είχε καμιά αμφιβολία για την αλήθεια των λεγομένων του Λουκά, όμως η ανυπαρξία έστω και μιας τρίχας που θα επιβεβαίωνε το αφήγημα του, τον έβαλε σε σκέψεις. Κάποιοι είχαν στήσει πολύ καλά το έγκλημα και έδειχναν επαγγελματίες.

“Πρέπει να μου τα πεις όλα.”, απευθύνθηκε με σοβαρό ύφος στον Λουκά. “Μόνο έτσι μπορώ να σε βοηθήσω!”.

“Σας τα είπα όλα προηγουμένως! Μας σταμάτησαν δυο κουκουλοφόροι και άρπαξαν το παιδί. Ύστερα με κτύπησε ο ένας νομίζω με κάτι σαν γκλομπ. Από εκεί και πέρα δεν θυμάμαι τίποτα!”.

“Τότε φοβάμαι πως πρέπει να βρεις άλλον δικηγόρο!”, του απάντησε κοφτά. “Και να βρεις τρόπο να αποφύγεις την οργή του αδελφού μου!”. Και με αυτά τα λόγια σηκώθηκε να φύγει.

“Μείνετε σας παρακαλώ!”, του φώναξε με φωνή που φανέρωνε την απελπισία του. “Έχετε δίκιο, δεν έγιναν έτσι ακριβώς τα πράγματα, όμως αν αποκαλύψω την αλήθεια κινδυνεύω!”.

“Ούτως ή άλλως η θέση σου είναι πολύ δύσκολη. Από τη μια η φυλακή και από την άλλη οι φόβοι σου πραγματικοί ή φανταστικοί. Η απόφαση είναι δική σου, και εγώ θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να σε προστατεύσω και από τα δύο. Αρκεί αυτή τη φορά να μην μου κρύψεις τίποτα!”.

Ο Λουκάς ανακάθισε και ήπιε μια γουλιά νερό σε μια προσπάθεια να κερδίσει χρόνο για να ταξινομήσει τις σκέψεις του. Ήξερε πως όπως ήρθαν τα πράγματα ήταν αναγκασμένος να τα πει όλα με όποιο τίμημα. Φοβόταν στην ιδέα να μάθει ο Πετρής πως λύγισε και άνοιξε το στόμα του, όμως πίστευε πως ο Αργύρης μπορούσε να γίνει η ασπίδα που θα τον προστατέψει από την εκδίκηση του.

“Η ιστορία ξεκινάει πριν από δυο χρόνια”, άρχισε δειλά. “Η βαφτιστήρα μου ήταν τότε 15 χρονών, και πανέμορφη. Έκανα το λάθος να την γνωρίσω του αδελφού σου, αν και γνώριζα την αδυναμία του στα παιδιά Εξ άλλου πολλές φορές τον είχα βοηθήσει να αποπλανήσει αρκετά. Ντρέπομαι που το λέω αλλά είχα συνηθίσει στα λεφτά και την καλή ζωή, που μόνο κοντά του μπορούσα να απολαμβάνω. Όταν μου ζήτησε να φύγω και να τον αφήσω μόνο του με το κοριτσάκι, μετάνιωσα και προσπάθησα να το αποτρέψω. Το βλέμμα που μου έριξε είχε κάτι από το σκοτάδι της κόλασης, και μου έκοψε τα πόδια. Έτσι υπέκυψα και υποχώρησα. Βλαστήμησα πολλές φορές τον εαυτό μου για τη δειλία που έδειξα, κυρίως μετά το αποτέλεσμα αυτής της ανόσιας συνεύρεσης. 

Το παιδί τρομοκρατημένο από τις απειλές του, δεν μίλησε ποτέ σε κανέναν, όμως η μοίρα είχε άλλα σχέδια! Από τον βιασμό έμεινε έγκυος και άμαθο παιδί όπως ήταν δεν κατάλαβε τίποτα, μέχρι που το ανακάλυψαν οι γονείς της, όταν ήταν πια αργά για έκτρωση. Οι πιέσεις που δεχόταν να αποκαλύψει τον υπαίτιο έγιναν αφόρητες και έτσι μου ζήτησε να την βοηθήσω. Με τη σειρά μου ζήτησα τη βοήθεια του αδελφού σας, και αυτό ήταν μοιραίο λάθος. Η αποκάλυψη της ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης τον έκανε θηρίο! Δυο μέρες μετά το άμοιρο κορίτσι έπεφτε νεκρό κάτω από τις ρόδες. ενός SCONDA χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας, που εκ των υστέρων αποδείχτηκε κλεμμένο. Δεν είχα καμιά αμφιβολία ποιανού έργο ήταν! Τόσα χρόνια κοντά του είχα μάθει τον τρόπο που σκέφτεται και ενεργεί. Τον σιχάθηκα με όλη τη δύναμη της ψυχής μου! Όμως ο φόβος της εκδίκησης αν αποκάλυπτα τα εγκλήματα του με προσγείωσε στη ζοφερή πραγματικότητα. 

Οι γονείς του παιδιού μου επέρριπταν όλες τις ευθύνες και με το δίκιο τους! Μπορεί να μην γνώριζαν για το βιασμό της κόρης τους από τον Πετρή, αλλά στο βάθος του μυαλού τους, υποψιάζονταν εμένα ως ένοχο αυτής της αποτρόπαιας πράξης. Ώσπου σε ένα τετράδιο της μικρής, που το χρησιμοποιούσε σαν ημερολόγιο ανακάλυψαν την αλήθεια, Όχι ολόκληρη φυσικά όμως βρήκαν το όνομα του φταίχτη. Ο πατέρας της μου ζήτησε συγγνώμη για τις υποψίες τους και νόμιζα πως όλα είχαν τελειώσει. Μόνο που μου έκανε εντύπωση πως αφού ήξεραν για τον ένοχο, δεν κινήθηκαν εναντίον του. Μάλλον σκέφτηκα η μικρή θα χρησιμοποίησε ψευδώνυμο, πράγμα που μας βόλευε όλους!”.

Το κτύπημα στην πόρτα διέκοψε τον μονόλογο του Λουκά. Ο αστυφύλακας ενημέρωσε τον Αργύρη πως είχε 5 λεπτά ακόμη και ύστερα έπρεπε να φύγει, κι αυτός συμφώνησε με μια κίνηση του κεφαλιού.

“Για δυο χρόνια τα πράγματα έδειχναν ήρεμα και έτσι συνεχίσαμε τις ζωές μας χωρίς απρόοπτα”., Άρχισε πάλι ο Λουκάς.

“Να φτάσουμε στην ημέρα του εγκλήματος”, τον σταμάτησε ο Αργύρης κοιτάζοντας το ρολόι του. “Δεν έχουμε πολύ χρόνο”.

“Τρεις μέρες πριν το συμβάν”, συνέχισε ο Λουκάς κατανοώντας την έλλειψη χρόνου, “μου τηλεφώνησε ο πατέρας του κοριτσιού. Ήθελε να με συναντήσει για κάτι πολύ σοβαρό, όπως μου είπε. Επέμενα να μου πει τι ακριβώς γιατί δεν ήξερα πότε θα βρω χρόνο για αυτή τη συνάντηση. Και τότε μου έριξε την βόμβα! “Το αφεντικό σου σκότωσε το παιδί μου, και αυτό δεν μπορεί να μείνει ατιμώρητο!”. Έμεινα παγωμένος  σ΄αυτό το άκουσμα. Δεν ήξερα τι να πω του χαροκαμένου πατέρα, ούτε με ποιον τρόπο θα έβγαζα τον εαυτό μου έξω από το κάδρο. Δεν χρειάστηκε γιατί μου έκλεισε το τηλέφωνο δίχως άλλη λέξη.”. 

Σταμάτησε για λίγο να πάρει μερικές ανάσες με εμφανή την αγωνία αποτυπωμένη στο πρόσωπο του.

“Εκείνο το καταραμένο απόγευμα, εμφανίστηκε ξαφνικά μπροστά μου. Μου έκανε νόημα να σταματήσω και υπέθεσα πως θα έμεινε το αυτοκίνητο του. Άνοιξα την πόρτα και τη στιγμή που ετοιμαζόμουν να κατέβω για να βοηθήσω, πετάχτηκαν από το πουθενά δυο φουσκωτοί με κουκούλες. Τα υπόλοιπα λίγο πολύ τα ξέρεις”.

Ο Αργύρης τον κοίταξε κατάματα. Κάτι δεν του καθόταν καλά στην ιστορία που του αφηγήθηκε. Γιατί ο πατέρας του κοριτσιού να επιλέξει να αποκαλυφθεί; Μπορούσαν με χίλιους τρόπους να αναγκάσουν τον Λουκά να σταματήσει στο συγκεκριμένο σημείο, όπως ένα σκηνοθετημένο τροχαίο για παράδειγμα. Το μόνο που μπορούσε να σκεφτεί ήταν πως ήθελε να ξέρει ο Πετρής ποιος το έκανε. Αυτή του φαινόταν η πιο πιθανή εξήγηση. Αποφάσισε να συναντήσει αμέσως αυτό τον άντρα, πριν τον αναλάβει ο αδελφός του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου